TitleVision Forum
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Why is my laptop closing down when I press "StartVideo"?

2 deltagere

Go down

Why is my laptop closing down when I press "StartVideo"? Empty Why is my laptop closing down when I press "StartVideo"?

Indlæg af AndreasLaursen 20/2/2012, 22:20

I just got the evaluation version of TV2003 and the program seems to be working but when I press the "StartVideo"-buttom, my pc closes down with the following message: Why is my laptop closing down when I press "StartVideo"? Scaled.php?server=252&filename=img0903or

Anybody knows what to do? Sad

På forhånd tak...

AndreasLaursen

Antal indlæg : 2
Registration date : 20/02/12

Tilbage til toppen Go down

Why is my laptop closing down when I press "StartVideo"? Empty Sv: Why is my laptop closing down when I press "StartVideo"?

Indlæg af Admin 21/2/2012, 15:47

Jeg har allerede svaret dig privat, men måske har du ikke fået det. Der er mange, der har det problem, kan man se, hvis man søger på Blue screen og igdkmd32.sys. Du skal opdatere dine videodrivere. Du skal ikke stole på, at Windows gør det automatisk.

Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 145
Registration date : 26/12/07

http://titlevision.niceboard.net

Tilbage til toppen Go down

Why is my laptop closing down when I press "StartVideo"? Empty Sv: Why is my laptop closing down when I press "StartVideo"?

Indlæg af AndreasLaursen 21/2/2012, 21:10

Nu har jeg fået svaret dig privat: Og nu virker det endelig! Very Happy

Det hjalp ikke at opdatere min driver og geninstallere programmet, men da jeg efterfølgende opdaterede med enten BETA-versionen eller den seneste update af version 3, er problemet pludselig løst, og nu kan jeg se klippene, uden computeren genstarter... bounce

AndreasLaursen

Antal indlæg : 2
Registration date : 20/02/12

Tilbage til toppen Go down

Why is my laptop closing down when I press "StartVideo"? Empty Sv: Why is my laptop closing down when I press "StartVideo"?

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum