TitleVision Forum
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

"Singles..."

3 deltagere

Go down

"Singles..." Empty "Singles..."

Indlæg af MAFAF 7/8/2008, 10:52

Set i "The Bachelorette; Trista and Ryan" hvor det glade par skal fejre bryllup på en tropeø.

Der er til en polterabend e.l. hyret en kvindelig stripper, og før showet står der en mand med en stor håndfuld penge, hvortil en pige udbryder:

"Oh my God, I've never seen so many singles!" ("Wauw, jeg har aldrig før set så mange en-dollar-sedler" = som man jo bruger til at putte i stripperens sparsomme beklædningsgenstande).

Det var oversat til: "Gud, jeg har aldrig set så mange FINGRE!" (Øh? Han havde vel 10 som os andre...?)

Senere blev programmet genudsendt. Jeg surfede forbi det, og ville vise en bekendt denne "bøf", men oversættelsen var blevet ændret!

Til: "Gud, jeg har aldrig set så mange SINGLER" (altså, der VAR single-mænd til stede, men...!)

Tsk-tsk...

MAFAF

Antal indlæg : 2
Registration date : 07/08/08

Tilbage til toppen Go down

"Singles..." Empty Sv: "Singles..."

Indlæg af Admin 7/8/2008, 12:38

Hvilken kanal?
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 145
Registration date : 26/12/07

http://titlevision.niceboard.net

Tilbage til toppen Go down

"Singles..." Empty Sv: "Singles..."

Indlæg af Torben 11/8/2008, 16:12

Det er surt for amerikanske strippere, at man har bevaret pengesedler med så lav værdi. En stripper i DK får jo mindst ti gange mere i BH'en for hver seddel. :-)

Men amerikanerne er åbenbart meget konservative hvad angår deres penge. Designet har ikke ændret sig væsentligt siden 1963, og man har ikke erstattet sedler for mindre beløb med mønter, som man ellers har gjort i stort set alle andre lande, og man har heller ikke afskaffet de mindste mønter (encenten burde have gået samme vej som den danske femøre for lang tid siden).

Torben

Antal indlæg : 9
Registration date : 02/01/08

Tilbage til toppen Go down

"Singles..." Empty Sv: "Singles..."

Indlæg af MAFAF 12/8/2008, 23:28

Admin skrev:Hvilken kanal?

Jeg har lyst til at sige TV3, men de andre i serien (The Bachelor osv.) kørte på Kanal 4 (/TvDanmark)... Neutral

MAFAF

Antal indlæg : 2
Registration date : 07/08/08

Tilbage til toppen Go down

"Singles..." Empty Sv: "Singles..."

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum